Test

Du är kär nu - Nej.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Nej
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  Ja
Jag har smygit ut utan lov - Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Klart jag har
Jag har fuskat i ett spel - Nej
Jag har struntat i ett prov - Nja

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker dig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller  - Har ibland svårt för det
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
jag har vaknat gråtande -  Nej
jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Beror på
Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Har hänt
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja, kanske det
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja
har sparkat en kille mellan benen - Ja, av misstag
har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
har lekt sanning eller konsekvens - ja
druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - Ja
har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja
du har fångat en snöflinga med tungan - Ja
Jag har suttit på ett tak på natten - Ja med vin och trevligt sällskap
Jag har aprillat någon - ja
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Ja
Jag har åkt snowboard -  Ja, varannan torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0