Telenor

Är så arg på Telenor just nu! Min telefon har bara krånglat nu det senaste. Är inne på lagning nu, min batterilucka är trasig bla. Nåt som de sa gick på garantin. Men tydligen inte. Så nu har jag pratat med service som hänvisar mig till kundtjänst och med kuntjänst som hänvisar mig till service eller Sonyy Ericsson. Men hallå, det är ju inte ah Sony Ericsson jag köpt telefonen utan av Telenor. Om jag ska klaga på ej träja  då vänder jag ju mig till affären jag köpt den i och inte till den som gjort tröjan! Sista gången igår när jag pratade med kundtjänst så sa hon "Jo det går på garantin, men det är inte vi som bestämmer vad som ska gå på garantin." Men hallå, hon säger ju emot sig själv!
Är riktigt arg nu!!! Men som tur var hjälper min pappa mig med det här!

Synd att jag är bunden i 12 månder till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0